Home

Tara origine: USA
Nr. Locatii: 34.828
Data lansarii: 1974
Taxa de intrare: 7.500 euro
Redeventa: 8% din CA
Investitie: 100.000 euro
Durata contract: 20 ani
Suprafata medie:  100 m2

Franciza Subway va ofera oportunitatea de a va alatura celei mai mari retele de restaurante de profil din lume si de a deveni parte a unui brand recunoscut, cu suportul si experienta dobandite de-a lungul timpului. Subway este lider indiscutabil in domeniul mancarii fast food sanatoase. Sandwisurile usor de preparate sunt facute pe loc din ingrediente proaspete si avand la dispozitie o larga varietate de topinguri.
In Romania primul restaurant Subway in regim de franciza va fi deschis in toamna acestui an. Dezvoltarea din Romania va fi gestionata de societatea SUBWAY impreuna cu doi Development Agents (Agenti de dezvoltare), care se vor ocupa intensiv de dezvoltarea marcii si asistenta oferita restaurantelor din regiune. Compania nu are ca obiectiv stabilirea unor Master Franchisee (francizati principali), ci va vinde licente persoanelor individuale, similar situatiei din majoritatea tarilor din lume.
In perioada de inceput a fiecarui restaurant, Subway Romania suporta 50% din costurile campaniei de publicitate, iar una dintre conditiile recomandate este sa se desfasoare pe o perioada de cel putin trei luni. Fiecare dintre proprietarii restaurantelor vor aloca  4,5% din propria cifra de afaceri intr-un fond national special pentru publicitate (iFAF). In fiecare an este ales consiliul de administratie din cinci francizati. Acest consiliu, impreuna cu agentia de publicitate dezvolta si aproba strategia generala de publicitate, ce este acoperita de fond.
Despre Franciza SUBWAY:
·   Lantul SUBWAY este una din cele mai mari francize din lume cu aproape 35.000 locatii in 98 tari, axandu-se pe prepararea de sandwich-uri. Toate locatiile se exploateaza avand la baza licente pentru francize.
·   Lantul SUBWAY este numarul unu in 18 tari, in ceea ce priveste numarul de restaurante deschise.
·   Compania SUBWAY a fost infiintata in anul 1965 in Milford, SUA de Fred DeLuca si Dr. Peter Buck. Acest parteneriat a reprezentat inceputul unui drum care a permis multor oameni sa fie independenti si sa dezvolte o afacere de succes.

 

Tara origine: USA
Nr. Locatii: 6 in Romania, peste 5.000 in toata lumea
Data lansarii: 1954
Taxa de intrare: 12.000 euro
Redeventa: 0
Investitie: 50.000 euro
Durata contract: 5 ani
Suprafata medie:  60-70 m2

Broaster Company are sediu in Beloit, Wisconsin, fiind foarte bine reprezentata in Statelor Unite.
Franciza Broaster Chicken este un fast-food specializat in preparatele de pui. Franciza Genuine Broaster Chicken® porneste de la puiul de cea mai inalta calitate,marinat si invelit cu atentie in ingredientele special formulate Broaster. Meniul cu produse din pui atrage o clientela proprie iar controlul continuu al alimentelor si calitatea ireprosabila fac din Broaster Chiken un concept de franciza deosebit de interesant pentru piata din Romania.
Conceptul este bine optimizat pentru suprafete medii oferind o rentabilitate excelenta.
Franciza Broaster Chicken nu implica redevente lunare, un atuu in plus in dorinta celor interesati de o afacere profitabila intr-un domeniu in continua crestere pe piata romaneasca.

 
Polls
Ce fel de afaceri preferati?
 
Who's Online
We have 7 guests online
--->