Home


Tara de origine: Australia
Numar locatii: 30
Data lansarii: 2002
Taxa de intrare: 28.000 euro
Redeventa: 6%
Investitie: 70.000 euro
Durata contract: 5 ani
Suprafata medie: -

Grupul Gelatissimo a lansat reteaua de magazine Gelatissimo in septembrie 2002 cu mare succes. Reteaua cuprinde acum peste 30 de magazine reprezentand o combinatie de desfacere la nivel national si international, inclusiv un mix intre magazine proprii si magazine francizate. Franciza Gelatissimo recreaza pe de deplin experienta Florenta Gelato care incorporeaza muzica italiana, fotografii si o experienta romantica italiana. Fiecare magazin ofera la fata locului inghetata fabricata din ingrediente de calitate, livrate de furnizori atent alesi. Nu sunt necesare cunostinte anterioare pentru a opera franciza, iar un training cuprinzator este oferit noilor francizati incluzand teorie, practica, fabricarea de inghetata si asistenta on site la deschidere.

Beneficii oferite de parteneriatul cu francizorul:
* Dezvoltare de produse si cercetare
* Sprijin si consultanta de management operational
* Manuale de operare si formare a personalului
* Sisteme de tehnologie a informatiei si raportare
* Suport de marketing
* Suport in managementul aprovizionarii
* Brand management

 

Tara origine: Franta
Nr. Locatii: 600
Data lansarii: 1992
Taxa de intrare: 15.000 euro
Redeventa: 2% din CA
Investitie: 50.000 euro
Durata contract: 5 ani
Suprafata medie:  120 m2

In 2006 Comptoir de Famille a devenit a doua mare retea de magazine cu specific de design interior din Franta. Distribuite in magazine care utilizeaza brandul Comptoir de Famille sau in magazine multibrand, produsele francizorului se plaseaza intr-o liga proprie in cadrul pietei de design interior.
Francizatul poate beneficia de un rebate la sfarsitul anului in functie de cifra de afaceri derulata cu francizorul.
Francizorul acorda suport francizatului pentru derularea in bune conditii a activitatii. Astfel, pe langa sesiunile de training regulate si informatiile furnizate asupra produselor, noilor colectii, know how-ului, francizorul ofera o paleta larga de sprijin.

Prezentarea in magazine:
-manualele arata principalele linii de urmat ale conceptului, filosofia, pozitionarea logo-ului, materialele ce trebuie sa fie folosite si culorile (paleta cromatica) ce trebuie respectate, in concordanta cu codurile impuse de brand.
Suport in aranjarea marfurilor:
-se ofera documentatie care arata principalele linii ale structurii de aranjare a produselor, tehnicile cele mai eficienta din practica de pozitionare a marfii, idei de baza privind amenajarea si prezentarea
-determinarea si schitarea unei harti de implementare, cu etalarea unei selectii de articole si sugerarea alegerii temelor de colectie, in functie de anotimpuri
Marketing si suport de vanzari:
-planuri promotionale pe anotimp: adaptarea instrumentelor conform nevoilor pietei locale
-campanii publicitare nationale si locale conform procentului de 1.5% din cifra de afaceri cu care francizatul contribuie la bugetul de publicitate

 
Polls
Ce fel de afaceri preferati?
 
Who's Online
We have 5 guests online
--->