Home

Tara de origine: Romania
Numar locatii: 3 in Romania
Data lansarii: 1998
Taxa de intrare: 10.000 euroi
Redeventa: 5%
Investitie: 27.000 euro + amenajarea spatiului
Durata contract: 5 ani
Suprafata medie: 150 m2

Primul restaurant Shanghai s-a deschis in Cluj-Napoca, in aprilie 1998, prin unirea eforturilor a trei asociati - doi romani si un chinez. In 2009 a fost desemnat "Restaurantul Anului 2009" de catre revista de specialitate HRBexpert. Felurile de mancare sunt pregatire pe loc, bucatarii Restaurantului Shanghai nefolosind semipreparate, ne spun reprezentantii firmei. Printre cele peste 180 de feluri de bucate specific chinezesti aflate in meniu, se gasesc specialitatea casei „Pui Shanghai“, ciorbe, gustari reci, vegetariene, preparate din carne de pui, peste, vita, porc, fructe de mare, sosuri picante sau dulci-acrisoare. Elemente precum bambus, susan, soia, sos Quizi sau Satay sunt deseori intalnite in meniu.

Oferta de franciza pentru restaurant cu specific chinezesc este urmatoarea:
– pregatirea bucatarilor si ospatarilor
– oferirea retetelor si alcatuirea meniului
– manual de franciza
– evaluarea locatiilor potentiale
– elaborarea planului de amenajare
– asistenta pentru amenajarea si utilarea spatiului
– asigurarea (contra cost) a ornamentelor si ustensilelor specific chinezesti
– asigurarea aprovizionarii cu produse specific chinezesti
– creatie publicitara
– instruiri periodice
– asistenta in implementarea sistemului HACCP
– asistenta permanenta pe durata contractului

Numar minim de angajati / 2 ture :
- bucatarie: 3 persoane / tura
- ospatari: 2 persoane / tura
- barman: 1 persoana / tura
Total: 12 angajati

Perioada minima pentru instruirea angajatilor:
- bucatarie: 1,5 - 2 luni
- ospatari: 2 - 3 saptamani
- barman: 2 - 3 saptamani

 

Tara de origine: Grecia
Numar locatii: 20 in Romania
Data lansarii: 1982
Taxa de intrare: 15.000 euro
Redeventa: 6%
Investitie: 30.000 – 50.000 euro
Durata contract: 5 ani
Suprafata medie: 60 m2

Franciza “Golden Pie” este reprezentata in Romania de catre compania City Food Distribution in calitate de master francizat si compania To Xryso in calitate de reprezentant francizor.
Filosofia magazinelor Golden Pie se axeaza pe satisfacerea clientilor atat prin serviciile oferite cat si prin raportul calitate-pret  al produselor comercializate.

Avantajele colaborarii cu francizorul:
* Inalta calitate a produselor si gama variata
* Cunoasterea pietei si know-how-ul in domeniul productiei
* Cercetarea continua in scopul crearii de noi produse inovatoare
* Reteaua extinsa de distributie ofera acces la cea mai mare parte a pietei

Francizorul acorda suport francizatului pentru desfasurarea activitatilor de comunicare si marketing prin:
* Publicitate in presa si reviste de franciza
* Publicitate in mediul online
* Participarea la targuri de francize

Caracteristici ale afacerii in franciza Golden Pie:
* Investitii scazute
* Cost scazut al desfasurarii activitatii
* Experienta nu este esentiala
* Cash flow permanent
* Profitabilitate ridicata
* Retea de furnizori de incredere
* Formare profesionala continua
* Sistem de marketing eficient

 
Polls
Ce fel de afaceri preferati?
 
Who's Online
We have 5 guests online
--->