Home

Tara origine: Romania
Nr. Locatii: 5
Data lansarii: 2008
Taxa de intrare: 5.000 – 10.000 euro
Redeventa: -
Investitie: 23.000 – 45.000 euro
Durata contract: 5 ani
Suprafata medie: 80 mp


BIOmarkt Von Gustav si-a inceput activitatea in anul 2007 la Timisoara sub denumirea de BIOmarkt, fiind primul magazin 100% BIO din Romania.
Conceptul s-a nascut din dorinta de a oferi o alternativa sanatoasa tuturor consumatorilor care merg dincolo de mirajul ambalajelor colorate si de mirosurile ametitoare, care cauta produse cu adevarat benefice organismului.
Compania comercializeaza mai multe game de produse naturale: de la alimente proaspete si produse de masa (ulei, otet, ketchup) si alimente pentru copii si bebelusi la produse de ingrijire a corpului si de uz casnic.
Consumatorii BIOmarkt sunt persoane educate, cu venituri peste medie, informate si interesate de un mod de viata sanatos. O categorie importanta o reprezinta parintii, care sint interesati sa ofere copiilor lor produsele cele mai sanatoase, incepind cu alimentatia si terminind cu un mediu mai curat si sanatos.

Exista doua tipuri de francize BIOmarkt Von Gustav.

1. Franciza de tip A care cuprinde si partea de fast food BIO TO GO.
- Investitia pentru amenajarea magazinului aprox 100 mp 
- Investitia in stocul de marfa, aproximativ 500 articole  15.000 euro 
-Taxa de franciza este de 10.000 euro
-Profitul brut raportat la cifra de afaceri este in jur de 15-20%

2. Franciza de tip B
-Investitia pentru amenajarea magazinului aprox 55-60 mp 
-Investitia in stocul de marfa 250 articole, 8.000 euro 
-Taxa de franciza este de 5000 euro la care se adauga
-Profitul brut raportat la cifra de afaceri este in jur de 14-18%

Alte taxe operationale:
- Taxa lunara pentru aparitiile media si promovare de 200 Euro.
- Taxa pentru training-uri 1000 Euro/trimestru

 

Tara origine: Belgia
Nr. Locatii: 28
Data lansarii: 1986
Taxa de intrare: 20.000 euro
Redeventa: -
Investitie: 100.000 euro
Durata contract: 5 ani
Suprafata medie: 300 mp


Companie belgiana cu peste 50 ani experienta in industria de fashion retail dedicata viitoarelor mamici si copiilor cu varsta cuprinsa intre 0-10 ani, PREMAMAN este prezenta la nivel national incepand cu anul 2005, prin semnarea unui contract de masterfranciza.

Fiecare colectie (primavara-vara, toamna-iarna) numara peste 900 produse pentru bebelusi (0-2 ani), 900 piese pentru copii cu varsta cuprinsa intre 2-10 ani si aprox. 300 produse pentru viitoarele mamici. PREMAMAN se diferentiaza de competitie atat prin designul magazinelor sale, dar mai ales printr-o gama completa de articole vestimentare dedicate atat copiilor cat si viitoarelor mamici.

Conceptul de franciza

Un magazin Premaman ofera sub acelasi acoperis tot felul de produse pentru viitoarele mame si copiii pana la 8 ani. O piata plina de dinamism, diversitate si... Amuzament! Intr-un magazin PREMAMAN veti vinde cele mai moderne produse create sau alese se cei mai mari specialisti:

* Imbracaminte pentru viitoarele mame
* Lenjerie de pat si intima pentru proaspetele mamici
* Haine pentru bebelusii de pana la 2 ani
* Haine pentru copiiii intre 2 si 8 ani
* Necesitati: tetine, biberoane, sterilizatoare, paturici pentru schimbarea bebelusului, jucarii etc.
* Accesorii: mobila si carucioare, scaunele de joaca, scaunele pentru hranire, scaune pentru automobile etc.

 

 
Polls
Ce fel de afaceri preferati?
 
Who's Online
We have 34 guests online
--->