Home

Tara origine: Spania
Nr. Locatii: 450
Data lansarii: 1984
Taxa de intrare: 20.000 euro
Redeventa: 5%
Investitie: 50.000 euro
Durata contract: 5 ani
Suprafata medie: 100 mp


KA International este cel mai important grup de decoratiuni interioare la nivel mondial si liderul european in domeniu.
Decoratiunile interioare constituie un domeniu fascinant si cu laturi din ce in ce mai surprinzatoare. Pentru o persoana pasionata de aceasta diversitate, franciza KA International este un model verificat de a transforma pasiunea intr-o afacere profitabila. Entuziasmul fata de domeniu si bucuria de a lucra mereu intr-un mediu creativ se imbina perfect cu sprijinul profesionist, oferit de KA in managementul afacerii.
Relatia de franciza este una dintre cele mai puternice relatii din mediul de afaceri de astazi. Prin acest model, veti beneficia de sprijinul permanent si constant din partea KA International. Un francizat poate avea oportunitatea de a utiliza produse si servicii cu eficienta deja dovedita, metode de operare de succes, promovari viabile si asistenta continua.

Conceptul de Magazin KA STORE

KA STORE a fost dezvoltat ca un concept unic de franciza, iar apoi a fost testat in intreaga lume, dovedindu-se a fi un succes in toate pietele in care a fost aplicat. Deja cunoscutele concepte de magazine KA STORE, sunt o combinatie intre gama larga de produse cu un raport calitate/pret excelent si un format de prezentare prietenos dar si de mare succes.

Acesta este formatul care a dus KA International in pozitia de leader in decoratiuni interioare in Europa.

In KA STORE, produsele din portofoliul KA International, sunt organizate pe ambiente si pe culori, fiind prezentate intr-o forma prietenoasa vizitatorilor, usurand vizualizarea ambiantei/locuintei dar si simplificand decizia de decorare.

Magazinele KA STORE ofera un pachet de decoratiuni complet, ce include aproape orice element necesar decorarii dar si servicii ca: asistenta in design, masurarea, confectionarea si montajul elementelor de decor (mobilier, tesaturi, draperii, storuri, covoare etc) alese.

KA STORE presupune investitii in:

-Achizitia mobilei si a rafturilor, a mobilierului din display si a celorlalte elemente decorative ale marcii din magazin.

-Achizitia display-ului de tesaturi si a cataloagelor de produse (tesaturi, covoare etc).

-Adaptarea locatiei si a configuratiei amenajarii spatiului la cerintele corporative ale marcii KA International.

-Marketing si comunicare, in echivalentul a 5% din volumul achizitiilor anuale. Aceast? investitie are ca scop constructia de notorietate pentru marca KA si de promovare a noii locatii KA STORE.

-Scrisoare de garantie bancara (aprox. 25% din volumul anual de achizitii), in favoarea Francizei Master, dar a carui cuantum va fi revizuit periodic.


 

 

Topul 500 Francize realizat de Entrepreneur.com este cel mai cuprinzator si mai bun clasament al francizelor din SUA, bazat pe obiective cuantificabile de succes. Nu exista un loc mai bun pentru a incepe cautarea unei francize.

Privire de ansamblu asupra industriei

Economia va face pasi inainte anul acesta, dar lent si sporadic. Acesta este consensul la care au ajuns multi economisti.
Vremuri grele vor persista, spun ei, pentru majoritatea proprietarilor de mici afaceri, in special independenti, deoarece acestea continua sa se lupte cu profitabilitatea mai scazuta  si accesul ingreunat la credite. Crearea de locuri de munca va inainta cu greu, de asemenea.
Cu toate acestea, datorita, in parte sprijinului corporatist, unele sectoare ale francizei vor prospera, in special cele - cum ar fi lanturile de fast-food - care propun oferte bune la preturi mici.

#1: Hampton Hotels

Hampton se situeaza pe prima pozitie, deoarece clientii sai beneficiaza de servicii gratuite pe care mai multe hoteluri de lux incaseaza bani, sau pentru ca ofera satisfactie garantata (banii inapoi daca sunteti nemultumit pentru orice motiv, fara intrebari). De asemenea Hampton este no. 1 deoarece asculta consumatorii si este receptiv la ideile acestora..

Stiati ca: In acest an, Hampton se lanseaza în Marea Britanie, Mexic, India, Romania si Trinidad.

Numarul de francize: 1753
Franciza lansata din: 1984
Pozitie 2010: # 4
Costurile de pornire: 3.716 milioane dolari - 13.148 milioane dolari


Top-ul complet


1 Hampton Hotels
Hoteluri pentru clasa de mijloc $3,716,000 - $13,148,800
2 ampm
Magazine universale si statii de benzina $1,786,929 - $7,596,688
3 McDonald's
Hamburgers, chicken, salads $1,057,200 - $1,885,000
4 7-Eleven Inc.
Magazine universale $30,800 - $604,500
5 Supercuts
Saloane de frizerie $112,550 - $243,200

6 Days Inn
Hoteluri $192,291 - $6,479,764
7 Vanguard Cleaning Systems
Curatatorii $8,200 - $38,100
8 Servpro
Asigurari si servicii $127,300 - $174,700
9 Subway
Submarine sandwiches & salads $84,300 - $258,300
10 Denny's Inc.
Full-service family restaurant $1,125,609 - $2,396,419

Mesajul de ansamblu al clasamentului de anul acesta ramane acelasi ca in 2010, "totul depinde de evolutia economiei". Mai important este vorba despre modul in care atat consumatorii cat si antreprenorii percep economia. Aceasta inseamna ca francizele, care vor reusi sa ofere un raport valoare-pret cat mai bun, vor fi cele care vor prospera in acest an.

 
Polls
Ce fel de afaceri preferati?
 
Who's Online
We have 16 guests online
--->