Home Alimentatie Franciza Gelatissimo


Tara de origine: Australia
Numar locatii: 30
Data lansarii: 2002
Taxa de intrare: 28.000 euro
Redeventa: 6%
Investitie: 70.000 euro
Durata contract: 5 ani
Suprafata medie: -

Grupul Gelatissimo a lansat reteaua de magazine Gelatissimo in septembrie 2002 cu mare succes. Reteaua cuprinde acum peste 30 de magazine reprezentand o combinatie de desfacere la nivel national si international, inclusiv un mix intre magazine proprii si magazine francizate. Franciza Gelatissimo recreaza pe de deplin experienta Florenta Gelato care incorporeaza muzica italiana, fotografii si o experienta romantica italiana. Fiecare magazin ofera la fata locului inghetata fabricata din ingrediente de calitate, livrate de furnizori atent alesi. Nu sunt necesare cunostinte anterioare pentru a opera franciza, iar un training cuprinzator este oferit noilor francizati incluzand teorie, practica, fabricarea de inghetata si asistenta on site la deschidere.

Beneficii oferite de parteneriatul cu francizorul:
* Dezvoltare de produse si cercetare
* Sprijin si consultanta de management operational
* Manuale de operare si formare a personalului
* Sisteme de tehnologie a informatiei si raportare
* Suport de marketing
* Suport in managementul aprovizionarii
* Brand management

 
--->